קולנוע: Ynet נגד וואלה

הי, בואו נלך לסרט!
רעיון מעולה אני יודע, אבל כדי לבחור מה שווה לראות כדאי שנבדוק מה מספרים המבקרים.
בוא נראה…
מה אם "חיים כמו שמכירים" החדש עם קתרין הייגל?
וואלה תרבות :
יותר מכל, האמינות רבת העוצמה של הסרט באה לידי ביטוי במונולוגים ובדיאלוגים שלו. ב-114 דקותיו, אחראי "חיים כמו שמכירים" לכמה מחילופי המילים המשכנעים והיפים שנשמעו לאחרונה על המסך הגדול. 
נשמע טוב!

Ynet :
בקרב האמזונות האדיר נראה כי קתרין הייגל ניצחה את קייט האדסון וזכתה בתואר השחקנית הכושלת של ז'אנר הקומדיה הרומנטית.
טוב, אז אולי לא.


אולי "סטון"? דה נירו ואדוארד נורטון.. נשמע מבטיח.
Ynet :
שאפתנותו של הסרט מחייבת הופעות המשחק המרשימות. דה נירו חוזר סוף-סוף לגלות, בפעם הראשונה מזה שנים רבות, את היכולות שהפכו אותו לאחד הגדולים.
נורטון בונה היטב את הפרסונה המשתנה של סטון, מעילגות למימד האמביוולנטי הנע בין גילוי רשעותו והתעלות דתית אותנטית. המחוות קטנות בהן משתמשת קונרוי מעבירות כובד של חיים שלמים ואפילו יובוביץ מפתיעה בדמות מפתה-מטורללת-ערמומית.
 אוקי, עכשיו זה כבר נשמע לא רע.

וואלה תרבות:
סיפור מסגרת זה נשמע ראוי לסרט סוג ז', מהסוג שמתהדר בשמות כמו "האסיר, קצין המבחן ונערת הטלפון", ו"סטון" מתגלה כנחות אפילו יחסית לסרטים מזן זה: הוא נוטף מטעם רע, זימה וחלטורה; פיתולי העלילה שלו מתחלקים לשניים – או שהם מובנים מאליהם או שהם לא קוהרנטיים; הניסיון שלו ליצור סמליות בעזרת צילומי נוף כורע תחת עומס פאתוס; צילומי החוץ שלו מזכירים ברמת הפקתם זבלונים שמשודרים בשעות הקטנות של הלילה בערוץ הסרטים הישן; הברברת הנוצרית שלו, לעומת זאת, מזכירה דווקא את המתרחש בערוץ METV ההזוי.
לא משנה, דיברתי מוקדם מדי.

שמעתי שיש איזה משהו חדש עם שון פן, וגם לירז צ'רכי משחקת שם דמות עם שורות ודופק והכל. שווה בדיקה.
וואלה תרבות:
מעבר לכך שלירז צ'רכי נותנת בו את אחד התפקידים המרשימים שעשה ישראלי בהוליווד, "משחק הוגן" הוא אחד הסרטים הטובים שנעשו על מלחמת עירק.


Ynet:
"משחק הוגן" אינו מעורר מחשבה, מתקשה לנסח איזו אמירה מעניינת והצדקנות מרוחה לכל אורכו. אפילו בסיפור המקביל והמיותר בכיכובה של לירז צ'רכי אי אפשר להתנחם.


מה יהיה?
אולי על סרט ישראלי נצליח למצוא איזה רבע קונצנזוס. מה אם "התגנבות יחידים"?
Ynet:
"התגנבות יחידים", סרטו המצוין של דובר קוסאשווילי לפי ספרו של יהושע קנז, נובע מתוך ההיסטוריה והמיתולוגיה של הקולנוע הישראלי, מעיר ומוסיף עליהן, והופך בעצמו לנדבך חשוב בתוכן. בכך, ראשית לכל, חשיבותו.


וואלה תרבות:
הבחירות התמוהות של הבמאי דובר קוסאשווילי הוציאו מקאסט השחקנים המוכשר של "התגנבות יחידים" סרט מבולבל לא פחות מהטירונים שהם מגלמים.


טוב נמאס מהמבקרים האלה. בואו נזרום עם טעם הקהל.
"זוהי סדום"? באמת?
פאק איט. מה אתם אומרים על מרתון "שובר שורות" בבית? סגור.

4 תגובות על ״קולנוע: Ynet נגד וואלה״

  1. אף פעם לא קראתי ביקורות בוואלה או ב YNET, עכשיו אני מבין גם למה. שובר שורות סדרה מצויינת, אני בטוח שלא קראת עליה באחד מהאתרים האלה.

    אהבתי

  2. כשאין לך באמת מה להגיד, תתנגד למשהו שמישהו אמר. זה בטוח יעורר תשומת לב של מישהו ויעניין אותו …

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s